Ο Δήμος Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας συνεχίζει για δεύτερη συνεχή χρονιά την λειτουργία της ηλεκτρονικής εφαρμογής/πλατφόρμας καταγραφής και επίλυσης των αιτημάτων των δημοτών και κατοίκων της πόλης, υλοποιώντας με αυτό τον τρόπο την δέσμευση του Δημάρχου Γ. Βούρου και των στελεχών της Δημοτικής Αρχής για εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών και την απλούστευση των διαδικασιών στη σχέση Δήμου – δημότη.
Με τη λειτουργία της εν λόγω πλατφόρμας παρέχεται τόσο στις δημοτικές υπηρεσίες, όσο και στους δημότες, ένα ισχυρό όπλο στην εργαλειοθήκη της αντιμετώπισης των προβλημάτων της καθημερινότητας.
Παρουσιάζουμε σήμερα στους επισυναπτόμενους πίνακες τα στοιχεία που αφορούν την περίοδο χρήσης και λειτουργίας της πλατφόρμας για το διάστημα 1 Ιουνίου 2020 έως 31 Μαρτίου 2021.
Η προσπάθειά μας, παρά τις πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνουμε τους τελευταίους 14 μήνες, για τη βελτίωση της καθημερινότητας στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα συνεχίζεται.
Διαβάστε την έντυπη έκδοση της Φιλα-ηδόνα
Θέλω να ρωτήσω. Βελτιώνεται η ζωή μας και η εικόνα της πόλης μας με τα σκουπίδια αμαζευτα εδώ και 5 ημέρες και τα γατιά να τα σέρνουν στους δρόμους βρωμιζοντας τα πάντα?